poniedziałek, 3 lipca 2017

Update: Que se passe avec moi/ Update: Co u mnie slychac

Czesc :) 

Niezmiernie ciesze sie z faktu iz po raz kolejny moge powitac Was na moim blogu. Tak wiem, oklepane. Czytacie to zdanie za kazdym razem gdy publikuje na tej stronie nowy wpis. Ale cos czuje, ze bede uzywala go jeszcze przez dlugie miesiace. Chyba na samym poczatku tekstu nie jestem w stanie wydusic z siebie nic innego, byc moze bardziej wartosciowego. 
Zwlekalam z napisaniem tego posta dlugie tygodnie- dokladnie dwa, liczac od dnia zakonczenia egzaminow. Dlaczego? Mi samej ciezko jest udzielic jednoznacznej odpowiedzi. 
Na pewno, musialam poswiecic odrobine swojego czasu, zeby zastanowic sie nad tym czy to co robie w tym momencie, jest tym czym chce sie zajmowac w nastepnych miesiacach. W mojej, nawiasem mowiac dosyc duzej glowie, klebilo sie mnostwo mysli, ktore czesto spedzaly mi sen z powiek. Czy to dotyczacych mojego zycia prywatnego: szkoly, domu, pracy wakacyjnej, czy tez wlasnie bloga i wszystkich aktywnosci z nim zwiazanych jak np. prowadzenie snapchata. 
Czy to co robie jest przyjemnoscia, czy tylko czystym obowiazkiem, z ktorego musze sie wywiazac? 
Czy wiaze swoja przyszlosc z prowadzeniem bloga? 
I w koncu, czy sa na tym swiecie osoby, ktorym podoba sie to co robie i czy mi to pokazuja?



Powiecie, ze  jesli pisze ten wpis to znaczy, ze wiekszosc odpowiedzi na te pytania brzmiala pozytywnie i przekonujaca. I ze jestem pewna, ze bede prowadzila ta strone systematycznie. Ale na ta chwile nie jestem niczego w 100% pewna. Na bloga wrocilam, bo pisanie sprawia mi ogromna przyjemnosc. Uwielbiam poslugiwac sie naszym jezykiem ojczystym, a niestety na codzien jestem w pewnym sensie zmuszona do mowienia, pisania, czy tez czytania z jezyku francuskim. Przez co zaniedbuje polski. Dzieki blogowi jestem w stanie dotrzec do innych dziewczyn i chlopakow, ktorzy mieszkaja w Polsce badz poza granicami naszego kraju. Opowiadam Wam jak to jest u mnie, a Wy w zamian opowiadacie mi wasze historie spostrzezenia, opinie itp. 

I jak zawsze chcialam napisac Wam tylko kilka slow, maksymalnie kilka zdan, na temat mojej nieobecnosci spowodowanej watpliwosciami, a sie rozpisalam. 
Chcialam Wam jeszcze napisac kilka slow na temat mojeo zycia w tym momencie. Opowiedziec jak sie czuje, co u mnie slychac i jakie mam plany na wakacje. 
A wiec: 27 czerwca 2017 roku oficjalnie rozpoczelam wakacje. Po dwoch ciezkich tygodniach egzaminow ( mnostwo materialu do powtorzenia, stres, nieprzespane noce),a pozniej jeszcze po siedmu dniach oczekiwania na wyniki, moglam odetchnac z ulga, poniewaz rok zaliczylam z bardzo dobrymi wynikami
Kazdego dnia staram sie cos robic i nie marnowac tych cennych dwudzistu- czterech godzin, ktore sa nam dane. Pod nieobecnosc rodzicow to ja zajmuje sie domem, opiekuje sie moja siostra. Robimy razem zakupy w pobliskich sklepach, chodzimy na spacery. Poza tym staram sie przynajmniej raz w tygodniu spotkac sie z moja najlepsza kolezanka z klasy. Niestety juz niedlugo bedziemy musialy sie pozegnac, poniewaz ona spedza prawie cale wakacje u rodziny w Portugalii, a ja od wrzesnia ide do nowej szkoly. Obecna placowka nie spelnia moich oczekiwan i nawet nauczyciele stwierdzili, ze powinnam rozejrzec sie za czym lepszym, bo tam sie zmarnuje.



Moje wakacje spedze w.......pracy ( o tak, bardzo dobrze przeczytaliscie). Juz za tydzien ruszam do boju i pokaze sobie na co mnie stac. Istnieje tez niestety ryzyko, ze rozloze sie na lopatki. Poniewaz bede musiala pracowac w ponad trzydziesto stopniowym upale, zamknieta w domach. Jesli jestescie ciekawi czym bede zajmowala sie przez nastepne tygodnie, to moge zdradzic Wam ta tajemnice. Najzwyczajniej w swiecie dorobie sobie pieniazki sprztajac u innych ludzi mieszkajacych w Belgii. 
Zadna praca nie hanbi, a wiem, ze po wakacjach przyda mi sie kazdy grosz. Szykuje sie sporo wydatkow. Ale o tym bede mogla Wam powiedziec, dopiero gdy wszystko zostanie dopiete na ostatni guzik. 


I zgodnie ze starym zwyczajem pragne przypomniec jak i tym samym zaprosic moich czytelnikow do zaobserwowania mojego konta na instagramie  dodania mnie do grona znajomych na SNAPCHACIE- maagdaalenkaa99 oraz do dodania do znajomych GRUPOWEGO SNAPCHATA, na ktorym pojawiam sie w kazdy wtorek- bloggerstalks. 



Jesli macie do mnie jakies pytanie, czujecie potrzebe wygadania sie, chcecie zwrocic sie do mnie w jakies konkretnej sprawie, czy to dotyczacej blogesfery, czy tez zycia prywatnego wysylajcie do mnie wiadomosci na E-MAIL: magdalena.stozynska99@gmail.com.




22 komentarze:

  1. Oo tak się składa, że w te wakacje jadę do cioci do Belgii! :D Może się spotkamy, kto wie. Powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli bedziesz o mnie pamietala i znajdziesz odrobinke wolnego czasu to czemu nie :)

      Usuń
  2. jesteś taka śliczna..
    +zapraszam do siebie! jeśli się spodoba to może wspólna obserwacja? REYVZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, szczerze Ci powiem, że Cię podziwiam i nie wyobrażam sobie siebie za granicą w tak młodym wieku ;) Gratuluję dobrych wyników w szkole ;) Mam też nadzieję, że będziesz zadowolona z nowej szkoły. Ja na wakacje nie mam jeszcze planów, też chciałam pójść do jakiejś pracy, ale mam problemy z nogą i muszę ją oszczędzać. No i mam nadzieję, że jednak będziesz pisała bloga ;) Skoro przynosi Ci to przyjemność to czemu tego nie kontynuować? ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo no to fajnie, że zaczynasz pracę. Ja też teraz w czasie wakacji zarabiam sobie, dobry pomysł na wakacje, bo pieniądze się zawsze przydają :)
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swoje wakacje też spędzam w pracy i strasznie nad tym ubolewam, bo prawdopodobnie nie będę miała nawet chwili na wyjazd :( Nie mówiąc już o pogodzie, która naprawdę może wprawić w depresję. Ogromnie dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej! Ja z chęcią będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownych wakacji Ci życzę w takim razie i powodzenia w pracy ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chciałam pójść także do pracy coś dorobić, ale niestety się nie udało :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam, że bloga masz od niedawna. Tzn. tak zrozumiałam po tym wstępie, ale widzę, że już trochę go masz. To w sumie miłe, że tak czytasz się z czytelnikami :)
    Aaa, więc to powrót do bloga! Już rozumiem :D Po prostu czytam parę zdań i piszę ten komentarz, żeby potem o niczym nie zapomnieć :D Moim zdaniem z tymi pytaniami to najważniejsze umieć być szczerym samym ze sobą, bo na siłę nic nie można robić. Miałaś ochotę to wróciłaś. Nie musisz być systematyczna. Przede wszystkim ma Ci to sprawiać przyjemność :)
    Mieszkanie za granicą na początku musiało być ciężkie. Ale dobrze, że próbujesz wciąż wracać do języka ojczystego, to się ceni. Gratuluję również bardzo dobrych wyników z egzaminów!
    Niby strata koleżanki jest przykra, ale powinnaś czuć się dumna, że nauczyciele widzą Twój potencjał. Wybór nowej szkoły nie zawsze oznacza coś złego. Tam mogą na Ciebie czekać lepsze osoby i wiele ciekawych, niezapomnianych wspomnień. A siostra ile ma lat?
    W sumie takie sprzątanie nie jest złe, bylebyś się nie ugotowała. Tak jak napisałaś żadna praca nie hańbi, a każdy grosz się przyda. Miałam iść do pracy, ale no niestety nie wyszło :/

    Nic tylko życzyć Ci teraz udanych wakacji, żebyś się nie zmęczyła za bardzo w pracy no i powodzenia w nowej szkole!

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, ile milych zdan w jednym komentarzu. Dziekuje Ci bardzo. Robie rowniez zycze mile spedzonych wakacji.
      A moja siostrzyczka ma 3 latka

      Usuń
    2. Po prostu przeczytałam cały komentarz to nie chciałam się ograniczać :D
      Nie ma sprawy kochana ;* I również dziękuję :)
      Oo to malutka. Wspaniale, że się nią tak zajmujesz :)
      Miłego weekendu Ci życzę!

      Usuń
  10. Gratuluje ukończenia egzaminów :) Każda praca nie hańbi, i super ze masz chęci zarabiać sama na siebie!
    Udanych Wakacji!
    Eff

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zdania egzaminów.
    Fajny blog :), fajnie, żę wróciłaś.
    Ślicznie wyglądasz.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny T-shirt <3 na pierwszym zdjęciu od lewej! Pozdrawiam :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia i fajny styl posta, zapraszam do mnie paulina-janczura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Współczujemy, że musisz pracować w wakacje :/ My też musimy co jakiś czas zastąpić kuzynkę w pracy. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh, pamiętam jak cieszyły mnie wakacje, a teraz wiem, że koniec sesji nie oznacza wakacji, bo mimo tego od pracy wakacji nie mam :D Fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy blog! Muszę zagłębić się w twoje starsze wpisy :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com
    POLUB SPIKED SOUL NA FACEBOOKU


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  18. Co powiesz na wspólną, szczerą obserwacę :)?
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń