środa, 12 kwietnia 2017

10 pytan do blogera

Bonjour tout le monde :) 

Niezmiernie ciesze sie z faktu iz moge po raz kolejny powitac Was na moim blogu. 
I zanim zdazylam sie obejrzec minal okragly tydzien i dwa dni  od publikacji ostatniego wpisu oraz jedenascie dni od rozpoczecia przeze mnie ferii  wiosennych. A to oznacza, ze czas napisac dla Was cos nowego oraz ze juz za szesc dni nadejdzie czas powrotu do szkoly. 
Musze Wam powiedziec, ze do tej pory nie mialam tak zapracowanego tygodnia jak ten miniony. Duzo czasu spedzalam z moja mlodsza siostra, przejelam na siebie czesc obowiazkow domowych, przygotowywalam przyjecie z okazji moich osiemnastych( ^^) urodzin, bylam na dniu probnym w pracy, wykonywalam projekty do szkoly. A zeby chociaz na chwilke  oderwac sie od tej szarej rzeczywistosci, zapomniec o problemach, nieprzyjemnosciach itp. na koniec przyjecia urodzinowego wybralam sie z czescia zaproszonych gosci na dyskoteke. Wytanczylam sie tak, ze na drugi dzien nogi odmawialy mi posluszenstwa. Smialam sie tyle ile tylko byly w stanie zniesc moje policzki. 
Zapamietam ten dzien do konca swojego zycia.

A z czym przychodze do Was dzis? Otoz to bedzie to wpis z tych lekkich, latwych i przyjemnych. Zadnych przemyslen, rozwazan na powazne tematy, tylko prosty Tag- dziesiec pytan do blogera, na ktore postaram sie udzielic jak najlepsze odpowiedzi, tak abyscie dowiedzieli sie jak najwiecej o mnie oraz o mojej dzialalnosci w Internecie. 
 I juz bez zbednego przdluzania zapraszam Was do dalszej lektury.



1. Jak to sie stalo, ze zalozylas bloga?

Moja przygoda z blogowaniem rozpoczela sie tak jak zapewne u min. 60% dziewczyn oraz chlopakow, ktorzy udzielaja sie  w ten sposob w Internecie. Otoz to strona pod adresem www.nastolatka-za-granica.blogspot.be  byla z zalozenia sposobem na zabicie zbyt duzej ilosci wolnego czasu.
 I zamiast sto razy dziennie bezmyslnie przegladac facebook'a, ogladac filmiki rozpoznawalnych dziewczyn na polskim youtubie, czy tez zatracac sie w lekturze popularnych blogow. I przy tym zazdroszczac ludziom tego co osiagneli. Pewnego dnia postanowilam skonczyc z lenistwem, usiadlam przed komputem i po kilku godzinach pracy moglam pochwalic sie czyms co bylo w 100% moje. Moja wlasna strona internetowa, z co prawda prowizorycznym natomiast samodzielnie wykonanym wygladem i z pierwszym opublikowanym wpisem. Postanowilam sprobowac swoich sil w czyms czego nigdy wczesniej nie robilam, zobaczyc czy mi sie to spodoba i czy kogos zainteresuje moja "tworczosc". I jak widac cos chyba z tego mojego blogowania wyszlo, poniewaz zajmuje sie tym juz od ponad roku, podczas ktorego zyskalam 70 wiernych czytelnikow. A prowadzenie tej strony stalo sie moja ogromna pasja. 


2. Kiedy pojawil sie pierwszy post i o czym byl?

Pierwszy wpis opublikowalam na tym blogu w sobote 19-ego grudnia 2015 roku. Nosil on wdzieczny tytul " Milo mi, nazywam sie Magda" - link do wpisu. I zgodnie ze stara zasada pierwszy post posluzyl mi do tego, aby opowiedziec troszke o sobie, o swoich zainteresowaniach oraz aby przyblizyc nowo przybylym osobe tematyke publikowanych przeze mnie w pozniejszym czasie tekstow.


3. Ulubiony bloger/ blogerka, ktorym sie inspirujesz?

Z racji tego, ze na dzien dzisiejszy obserwuje tylko dwa blogi prowadzone przez fantastyczne dziewczyny to nie mam najmniejszego problemu z udzieleniem odpowiedzi na te pytanie. Blogerki, ktore uwielbiam, ktore darze sympatia z calego serca i ktore sledze na biezaco to :
Paula Jagodzinska z bloga http://beauty-fashion-shopping.pl
oraz Lucja Wojtacha z bloga http://lucy-luucy.blogspot.com .

Jesli jeszcze ich nie znacie to najwyzsza pora to zmienic !


4. Jakie jest twoje najwieksze osiagniecie?

Jesli chodzi o bloga to jestem w stanie poplakac sie ze szeczescia na widok 15 komentarzy pod opublikowanym wpisem, ,widzac dwoch nowo przybylych czytelnikow, rosnaca liczbe wyswietlen, czy tez czytajac komentarze badz wiadomosci e-mail, przysylane przez Was. 
To niesamowite uczucie, ze w rok udalo mi sie stworzyc tak cudowne miejsce, w ktorym zdobylam grupke osob, ktora kazdego dnia/ tygodnia czeka na cos nowego, ktora interesuje moja osoba, ktorej podoba sie moja tworczosc. To naprawde dodaje mi skrzydel. :) 

5. Czy masz jakies inne hobby poza blogowaniem?

Oczywiscie, ze tak. Przeciez nie samym blogiem czlowiek zyje. Gdy w natloku nauki do sprawdzianow, wykonywania prac domowych oraz pomaga w obowiazkach domowych uda mi sie znalezc chwilke wolnego czasu, ktora moge poswiecic tylko i wylacznie dla siebie. To spedzam ja:

- testujac nowe przepisy kucharskie- najczesciej przygotowuje cos slodkiego dla mojej rodziny,

- przygotowujac sobie domowe spa- wykonuje domowe maseczki na twarz i wlosy, peelinguje cale cialo, wykonuje manicure hybrydowy itp.

- czytajac ksiazki, badz ogladajac filmy

- rysujac, a moze lepszym okresleniem byloby tutaj bazgrole

- piszac krotkie opowiadania w j.francuskim, ktorych bohaterami sa moi znajomi ze szkoly.



6. Jak zareagowali twoi znajomi na to, ze masz bloga?

Przez wiekszosc czasu ukrywalam przed rodzicami oraz znajomymi to, ze prowadze bloga. Po kilku miesiacach powiedzialam o nim mojemu tacie oraz jego partnerce, ale oni jakby to powiedziec  nawet nie zainteresowali sie tym tematem. Moje kolezanki ze szkoly wiedza o tej stronie natomiast nie sa w stanie czytac publikowanych przeze mnie wpisow, bo po prostu nie znja polskiego. A ja jeszcze nie czuje sie na silach, aby pisac teksty w dwoch jezykach.

7. Jakie rady dalabys poczatkujacym blogerom?

- Pisanie dobrych wpisow wymaga wlozonej przez nas pracy, takze przykladajcie sie do nich i nie publikujcie byle czego tylko po to, aby na Waszej stronie sie cos pojawilo!

- Nie piszcie o czyms o czym nie macie zielonego pojecia. Lepiej jest opowiedziec innym o tym na czym sie bardzo dobrze znacie, czym sie interesujecie !

- Bron Boze, nie kopiujcie wpisow od innych blogerek!

 - Badzcie kreatywni, pokazcie na swoich blogach to czego do tej nikomu nie udalo sie zrobic!

- Nie podpasowujcie sie pod publike. Nie udawajcie kogos kim nie jestescie. Badzcie soba. Byc moze na ten moment nie macie wielkiego grona czytelnikow, ale uwierzcie mi, ze z czasem liczba obserwatorow zacznie wzrastac i zdobedziecie stalych czytelnikow. Ktorzy beda cenic Was za to, ze jestescie wiarygodni w tym co robicie.



8. Kim sa dla Ciebie czytelnicy?

To grupka osob, dla ktorych chce mi sie pisac kazdy nastepny post. Nie zwracam uwagi na to,ze jestem niewyspana  i ze moglabym ten czas poswiecic na odpoczynek. Nie, ja wlasnie w takich momentach siadam przed komputerem i pisze dla Was nowy wpis.
Poniewaz wiem, ze czekacie na to  i ze nie moge Was zawiesc. A  nagroda za to sa wszystkie pozostawione komentarze- te w ktorych wymieniacie sie ze mna swoimi spostrzezeniami, czy tez te, w ktorych chwalicie mnie za dobrze  wykonana prace.

Bez Was, czyli czytelnikow, prowadzenie tego bloga nie mialoby sensu. Dziekuje Wam, ze aktywnie uczestniczycie w tworzeniu tej strony :) 

9. Ulubiony wpis na twoim blogu?

Aby odpowiedziec na to pytanie, szybko przegladam opublikowane przeze mnie posty i stwierdzam, ze na moim blogu  jest kilka tekstow, z ktorych jestem zadowolna. I ciezko jest mi wybrac jeden. Dlatego odwaze sie nagiac odrobine zasady i podam Wam linki do dwoch  wpisow, z ktorych jestem naprawde  dumna.

ODKRYJ W SOBIE DUSZE ARTYSTY

UCHYLAM PRZED WAMI RABEK TAJEMNICY- WPIS Z OKAZJI 17 URODZIN





10. Podaj jeden powod, dlaczego warto prowadzic bloga.

Wedlug mnie prowadzenie wlasnej strony w Internecie bardzo rozwija czlowieka,przede wszystkim  stajemy sie bardziej kreatywni, poprawia sie nasza umiejetnosc pisania, otwieramy sie do ludzi Jestesmy w stanie dotrzec do wiekszej liczby osob, nasza wiadomosc zostanie odebrana przez gorono ludzi. Z ktorymi kto wie, moze bedziemy w stanie sie spotkac i nawiazemy nowe znajomosci.



I zgodnie ze starym zwyczajem pragne przypomniec jak i tym samym zaprosic moich czytelnikow do zaobserwowania  mojego konta na instagramie , dodania mnie do grona znajomych na SNAPCHACIE- maagdaalenkaa99 oraz do dodania do znajomych GRUPOWEGO SNAPCHATA, na ktorym pojawiam sie w kazdy wtorek- bloggerstalks. 

Jesli macie do mnie jakies pytanie, czujecie potrzebe wygadania sie, chcecie zwrocic sie do mnie w jakies konkretnej sprawie, czy to dotyczacej blogesfery, czy tez zycia prywatnego wysylajcie do mnie wiadomosci na E-MAIL: magdalena.stozynska99@gmail.com.

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wpis! Ja założyłam bloga, by móc dzielić się z kimś moimi zainteresowaniami: modą i fotografią. Blogowanie nie jest takie łatwe zwłaszcza jak chcesz tworzyć treści o dobrej jakości.

    Obserwuję!
    https://vogue-and-voyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam nauczyć się francuskiego, ale niestety sama nie potrafię :( Podziel się kiedyś tutaj opowiadaniami czy tymi ,,bazgrołami'', bo chętnie zobacze <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ci trochę tej Francji... super. A wyglądasz tak młodziutko, że w życiu nie dałabym ci 18 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis.Ja gdy byłam młodsza z przyjaciółmi zakładaliśmy różne bezsensowne blogi dla zabicia czasu i szkoda, że nigdzie nie zapisałam sobie ich nazw, ponieważ na pewno bym się uśmiała czytając nasze wpisy😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Tag bardzo ciekawy, pytanie faktycznie dla blogera :)
    Super odpowiedzi :)
    Pozwolisz, że również odpowiem na tego pytanie. Ja bloga prowadzę przede wszystkim z pasji i dla odpoczynku, mimo że dużo pracy trzeba w niego włożyć, robię to bardzo chętnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rowniez inspiruje sie lucja :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, interesujący wpis!! Super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swoją działalność też zaczęłam w 2015 roku. Była to spontaniczna decyzja. Ciekawy tag, a twoje odpowiedzi serio są bardzo interesujące, chce się je czytać. ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się bardzo z ostatnim punktem. Prowadzenie bloga pobudza naszą kreatywność, ale też uczy regularności i samozaparcia. Czasami naprawdę się nie chce nic pisać, ale to czytelnicy i najbliźsi motywują. Świetny post :)

    http://zdroweciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prowadzenie bloga to świetna sprawa! Tak jak mówisz ogromnie rozwija i sprawia, że coś chce się robić :)
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prowadzenie bloga wciąga :D również założyłam go z nudów :D a już mija 2 rok xD

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak blog bardzo wciąga lada moment a tu już pół roku , rok :)
    Fajny wpis nie widziałam jeszcze takiego :)
    Obserwuję! Zastanawiam się dlaczego tak późno :)
    Mało brakuje mi do 280 obserwatorów. Pomożesz?
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Very cool post, Darling! Wonderful photos!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja do tej pory o swoim blogu nie powiedziałam nikomu, z wyjątkiem mojego chłopaka:D Znając reakcję ludzi w moim otoczeniu wolę to zachować dla siebie.. Ale super, że Ty powiedziałaś bo wiadomo to nie jest takie łatwe:D
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wpis! Bardzo przyjemnie i z zainteresowaniem się go czyta ;)
    Sama myślałam, żeby zrobić taki wpis z pytaniami u mnie ;)

    http://livetourevel.blogspot.com/2017/04/black-and-white-stylizacjasportowa.html

    OdpowiedzUsuń
  16. So cool, I love it! ❤ Enjoy the day!

    Follow for follow? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny wpis :) bardzo ciekawie opowiadasz o sobie

    OdpowiedzUsuń