piątek, 27 stycznia 2017

Ulubiency miesiaca #1 : Twoj na zawsze

Czesc :)

Niezmiernie ciesze sie z faktu iz moge po raz kolejny powitac Was na moim blogu. Po opublikowaniu ostatniego wpisu, ktory odnosze wrazenie, ze przypadl Wam do gustu, poniewaz chetnie go komentowaliscie oraz przybylo kilka nowych czytelniczek, postanowilam spiac swoje cztery literki i zaczac prawdziwa prace nad ta strona. Bede powtarzala to sobie za kazdym razem: pisanie to moja pasja, nie chce chowac swoicg mysli do szuflady, pragne dzielic sie " tworczoscia" z innymi i nie moge Was tak zaniedbywac. Dlatego postaram sie pisac regularnie, na rozne tematy i miec z Wami kontakt na roznych portalach spolecznosciowych. I przyrzekam wszem i wobec, ze moje nieobecnosci juz sie wiecej nie powtorza!

W poprzednim wpisie wspominalam Wam, ze wraz z nadejsciem nowego roku zrobilam sobie krotka liste postanowien, uwgledniajac w niej: zapoznanie z kultura, zmiane nawykow odzywania, rozwijanie swoich zainteresowan itp itd. I tak o to w dniu dzisiejszym chcialabym podzielic sie z Wami rzeczami, ktore skradly moje serce w mijajacym juz miesiacu styczniu, z dziedzin takich jak: filmy, jedzenie, muzyka, kosmetyki do pielegnacji oraz kosmetyki kolorowe, ksiazki, wydarzenia, polecane blogi/kanaly na youtube, rady. 
I bez zbednego juz przedluzania, zapraszam wszystkich do dalszej lektury. :) 


FILM

Pewnego piatkowego wieczoru, po wykonaniu wszystkich przypisnych na ten dzien obowiazkow, postanowilam sie zrelaksowac i takim tez sposobem przygotowac sie do nadchodzacego weekendu, ktory zapowiadal sie pracowicie. Wzielam dlugi prysznic, wykonalam cala serie zabiegow pielegnacyjnych majacych zadbac o moja cere, wlosy, cialo, paznokcie. Wskoczylam pod koldre ubrana w wygodna pizame i wlaczylam pierwszy, lepszy film, ktory pojawil mi sie na liscie polecanych. Majac obok siebie kubek goracej herbaty oraz kilka kanapek, calkowicie zatracilam sie w fabule filmu " Twoj na zawsze"  z Robertem Pattinsonem w roli glownej. 
W tym przypadku pojde na latwizne i wkleje Wam krotki opis filmu, ktory znalazlam na Internecie, niestety nie najlepiej radze sobie z opowiadaniem historii, nie zdradzajac przy tym zbyt wielu szczegolow. 
Tyler Hawkins jest zbuntowanym, niezależnym dwudziestodwuletnim studiującym na nowojorskiej uczelni. Chłopak jest dobrze sytuowany, skąd więc to życiowe niedopasowanie? Nie wynika ono ani ze zblazowania, ani z nudy – to efekt traumy związanej z samobójczą śmiercią jego starszego brata. Od tragicznego wydarzenia minęło kilka lat, jednak wszystko w życiu Tylera zostało naznaczone tym dramatem. Ojciec stał się zimnym i gruboskórnym biznesmenem, matka ponownie wyszła za mąż, zaś nad wiek dojrzała kilkunastoletnia siostra ma problemy z funkcjonowaniem w świecie rówieśników. Podczas jednej z nocnych imprez Tyler zostaje aresztowany. Dzięki wpływom ojca wychodzi na wolność, ale szybko odkrywa, że policjant, który potraktował go z pełną surowością, ma córkę – studentkę tej samej, co on uczelni. Podpuszczony przez kolegę umawia się z Ally na randkę. Wykorzystując uczucia dziewczyny, chce zemścić się na jej ojcu. Jednak Tyler zagra głównie na swoich emocjach – po drodze zakocha się w Ally, która skrywa w pamięci rodzinną tajemnicę, nie mniej bolesną od jego własnej. 



JEDZENIE 

Od listopada 2016 roku do swiat prawoslawnych nie moglam pochwalic sie dobrze prowadzonym stylem zycia, przede wszystkim: nieregularnie spozywane posilki, duzo cukrow prostych w postaci dobrze znanych "poprawiaczy humoru"- czekolady, ciasteczka, domowe ciasta, slodzone napoje, przetworzona i mala aktywnosc fizyczna.  To zaowocowalo oczywiscie kilkoma dodatkowymi kilogramami, ktore ukazaly sie na wadze. Patrzac na moje cialo nie widac wiekszej roznicy, mam propocjonalna sylwetke, czyli nieduzy biust, plaski brzuch, ladnie zarysowana talie i lekko zaokraglona pupe. Bardzo mi sie to podoba i w tym przypadku nie chce niczego zmieniac. Swoj sposob odzywiania zmieniam tylko i wylacznie ze wgledu na stan mojej cery- poszarzala, zmeczona, since pod oczami i mnostwo pojawiajacych sie niedoskonalosci. 

Po wprowadzeniu kilku zmian, wykonaniu malych zakupow itp udalo mi sie odnalezc trzy rzeczy, ktore calkowicie podbily moje kubki smakowe. Po pierwsze: musli ( platki owsiane z dodatkiem orzechow, suszonych owocow) podawane z cieplym mlekiem i wkrojonym bananem- idealna propozycja na poczatek dnia. Po drugie: herbata owoce lesne- piramidki Lipton i na koniec: mleko sojowe  Alpro ( waniliowe, czekoladowe, czekoladowo- kokosowe).




Kosmetyk pielegnacyjny

Postanowilam stoczyc walke z niedoskonalosciami pojawiajacymi sie na mojej twarzy i chcac zakonczyc ja na zwycieskiej pozycji, spedzilam kilkadziesiat minut w pobliskiej drogerii szukajac kosmetyku, ktory by mi w tym pomogl. Nie liczylam na zbyt wiele. Ale... moi drodzy, przedstawiam Wam dzis krem punktowy z firmy , ktory dziala cuda i dzieki ktoremu moja cera z kazdym dniem prezentuje sie o wiele lepiej- wystarczyly dwa tygodnie regularnego uzywania, aby zmiany ktore pojawily sie na policzkach , przy nosie, przy uszach oraz przy linii wlosow, po prostu zniknely.



Kosmetyk kolorowy

Nie wyobrazalam sobie powrotu do Belgii bez zrobionych wczesniej zakupow kosmetycznych w polskich drogeriach. Tym razem " grunt palil mi sie pod nogami", czulam, ze w Brukseli nie uda mi sie znalezc dobrze kryjacego podladu, na dodatek w przestepnej cenie. Dlatego przy okazji malej wycieczki do Augustowa wstapilam do Rossmanna, gdzie znalazlam  produkt idealny dla mnie. Trafilam w punkt. Revlon do skory tlustej i mieszanej, w odpowiednim kolorze, doskonale kryjacy ( od przebarwien na policzkach i czole po roznego rodzaju i kalibru syfki) a przy tym lekki, nie robiacy na naszej twarzy efektu maski. Latwo sie go aplikuje. Nikt nie zrobi sobie nim krzywdy. Jedynym jego minusem jest to, ze mocno wchodzi w gabeczke i potem ciezko jest ja umyc. Ale jestem w stanie przymknac na to oko.



Muzyka










Kanal na youtube

W tym miesiacu zarywalam noce ogladajac na youtube filmik dwoch swietnych dziewczyn, od ktorych nie sposob oderwac wzrok i ktore slucha sie z wielka przyjemnoscia, nawet jesli wypowiadaja sie na temat sprzatania swojego pokoju. Z ich ust brzmi to zupelnie inaczej. Piekne, madre, wiedza o czym mowia, jednym slowem znaja sie na rzeczy, wszystko jest dokladnie przemyslane, filimi estetycznie zmontowane. 
A o kim mowa? Polecam Wam dwa kanaly NIKOLETTAP oraz KAROLINA SOBANSKA. 

Tego nie mozesz przeoczyc !!!!






  
W komentarzach napiszcie swoja liste ulubionych rzeczy z tego miesiaca, chetnie dowiem sie co zawladnelo waszymi sercami. Smialo, podzielcie sie tym ze mna. A moze w nastepnym poscie z tej serii zobaczycie ta rzecz w roli mojego ulubienca :) 


I zgodnie ze starym zwyczajem pragne przypomniec jak i tym samym zaprosic moich czytelnikow do zaobserwowania mojego mojego konta na instagramie, dodania mnie do grona znajomych na SNAPCHACIE- mstozynska. 

Jesli macie do mnie jakies pytanie, czujecie potrzebe wygadania sie, chcecie zwrocic sie do mnie w jakies konkretnej sprawie, czy to dotyczacej blogesfery, czy tez zycia prywatnego wysylajcie do mnie wiadomosci na E-MAIL: magdalena.stozynska99@gmail.com.


21 komentarzy:

  1. Chętnie obejrzymy ten film "Twój na zawsze" 😊
    thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ulubieńcy :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawi ulubieńcy! :)
    Super piosenki! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis :D
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie obejrzę ten film, opis wydaje się zachęcający, a ja Roberta uwielbiam po roli Cerdika w Harrym Potterze. Liptonkę uwielbiam, ale bardziej ciągnie mnie do zielonej herbaty. Życze Ci wygrania ostatecznej walki ze zmianami na skórze, sama to przerabiałam, tylko ja miałam tak suchą skórę, że łuszczyła mi się na powiekach, ale teraz jest już dobrze.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oglądałam ten film też jest jednym z moich ulubionych jednym słowem skradł moje serce *O*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis, bardzo przyjemnie się czyta! Liptonka to też jedna z moich ulubionych herbat, szczególnie polecam zieloną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam herbaty Liptona, filmu nie oglądałam, ale dzisiaj wieczorem się na niego skuszę :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Również lubię piramidki z Liptona ! :)
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam herbaty i wierzę na słowo, że ta musi być dobra :)
    Zaciekawił mnie też produkt pielęgnacyjny :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresował mnie ten krem punktowy, czasem coś zaskoczy, a nie mam w kosmetyczce takiego "ratunku"!:)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam filmy z Pattinsonem, rozpoczynając od Zmierzchu po Wodę dla Słoni.
    od jakiegoś czasu sama zastanawiam się nad zakupem podkładu z Revlonu.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moją ulubiona firmą jest Amilie kosmetyki mineralne. Mają bardzo dobre kosmetyki do makijażu.
    Zapraszam www.natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej super post. Jak znajdę chwilę na pewno obejrze film wydaje się być super.
    Pozdrawiam
    http://sportowyblogewy.blogspot.com/2017/02/bawimy-sie-w-ukrywanie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Podsumowanie muzyczne podoba mi się najbardziej. Moje rytmy. Ciekawe podsumowanie, pierwszy raz się z takim spotykam.

    OdpowiedzUsuń
  16. O NikoletteP też uwielbiam ogladać na yt! bardzo zaciekawł mnie ten punktowy produkt! A z Revlonu miałam tylko poki co korektor i bardzo mi dobrze się go używało!

    Zapraszam: www.pannaanna92.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej zaciekawił mnie film, na pewno obejrzę. Podoba mi się, że wszystko ładnie opisałaś, a nie podałaś samych pozycji.
    Ładne zdjęcia i wygląd bloga. Ciężko mi komentować z telefonu, bo nie ma wersji na komórki :/
    Pozdrawiam :)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię tego typu wpisy. Jak dla mnie bardzo na plus. Powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne typy wybrałaś :) Powodzenia :)

    http://livetourevel.blogspot.com/2017/02/ciekawy-pomys-na-cwiczenie-na-brzuch.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten film jest świetny, uwielbiam go!;)

    OdpowiedzUsuń