sobota, 19 grudnia 2015

Milo mi, nazywam sie Magda

Hej :) 

Witam Was wszystkich po raz pierwszy na moim blogu. Po dosc dlugiej chwili zastanowienia, zrobienia listy, ktora uwgledniala wszystkie plusy i minusy udzielania sie w taki sposob w Internecie postanowilam odwazyc sie i zaczac tworzyc cos swojego.
Na samym poczatku wypadaloby sie przestawic, a wiec.... Nazywam sie Magda(lena) i 11 kwietnia 2015 roku obchodzilam swoje szesnaste urodziny. Urodzilam sie, wychowywalam, dorastalam przez wieksza czesc swojego zycia mieszkajac w malym miescie - Augustowie polozonym w woj. podlaskim w Polsce. Wiodlam w miare spokojne, jesli moge to tak okreslic zycie nastolatki. Swoj czas poswiecalam szkole, spotkaniom z przyjaciolmi, dobrej zabawie, a od czasu do czasu spotkaniom na herbatke i ciasto z czlonkami rodziny. Rezolutna, szalona, czesto usmiechenieta od ucha do ucha, zylam chwila i nie zastanawialam sie nad tym jak bedzie wygladalo moje zycie za kilka lat i co mam zrobic aby siagnac cel, ktory sobie ustalilam. Bo takiego celu nie mialam. W glowie mialam tylko jedna mysl, jeden plan- zamieszkac za granica. 
I tak o to, udalo mi sie spelnic swoje marzenie i od 31 sierpnia 2015 roku mieszkam w Brukseli, stolicy Belgii. Tutaj chodze do szkoly, obecnie do klasy trzeciej general, ktora jest odpowiednikiem trzeciej klasy gimnazjum w Polsce. Mam duza, swietna rodzine. I pomimo teg, ze po jakims czasie zaczelam tesknic za Polska, Bruksela zupelnie przestala mi sie podobac cieszylam sie i nadal jestem zadowolona, ze jestem tutaj wlasnie z nimi. 



Poruszajac tematyke wpisow, ktore mialyby pojawic sie na tym blogu. Bardzo chcialabym, abyscie dowiedzieli sie jak wygladaly moje poczatki mieszkania za granica, jak zaklimatyzowalam sie w nowym miejscu, jak wyglada system nauczania w Belgii. W glowie planuje juz kilka serii, ktore mialyby tu powstac, w ktorych pokazalabym Wam ciekawe miejsca do zobaczenia w stolicy, roznorodnsc kulurowa, z ktora mozemy sie tutaj zetknac. Ale nie mam zamiaru ogranczac sie tylko i wylacznie do tego. Jak kazda dziewczyna uwielbiam o siebie zadbac, tematy dotyczace kosmetykow nie sa obce. Przeczytalam w swoim zyciu wiele ksiazek, ktore moglabym Wam polecic. A moze i zabrac Was do mojej kuchni i przygotowac cos pysznego.

Jestem czlowiekiem, ktory o wszystkim mysli wczesniej i zdaje sobie sprawe, ze notki beda pojawialy sie w czasie wolnym od nauki, czyli w srody i w niedziele w godzinach po poludniowych.
Z kazdym pytaniem mozecie zwrocic sie piszac do mnie wiadomosc na facebooku, czy tez piszac na na adres e-mail : magdalena.stozynska99@gmail.com 

2 komentarze:

  1. HEJ! :D Masz świetnego bloga, bardzo mi się spodobały Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz. Będę tutaj czesto zaglądać i życze powodzenia z blogowaniem! Pozdrawiam :)
    Black&Blue - KLIK
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń